Spinaqi

FAKT: Popeye kishte të drejtë: “Hani spinaq që të bëheni të fortë!”.

Në një kupë me 100 g spinaq ka afro 70% të sasisë ditore të rekomanduar beta karoten. Spinaqi përmban vitaminë B6, acid folik, hekur si dhe 10% të sasisë ditore të rekomanduar të kaliumit, magnezit dhe kalciumit.

BENEFITE:

  • Beta karroteni është një agjent mbrojtës nga kanceri.
  • Kaliumi ndihmon në mbajtjen e balancës së elektrolitëve dhe funksionimit normal të sistemit kardiak.
  • Vitamina B6 forcon sistemin imunitar.
  • Hekuri ju parandalon nga anemia ferrodeficitare.

KESHILLE:

Vitamina C ndihmon në përthithjen e hekurit, kështu që hidhini spinaqit pak lëng limoni ose portokalli për të përfituar maksimumin e vlerave.

Related Posts

Brokoli, një perim sa i ushqyeshëm e plot me vlera, aq edhe me aftësi të larta kurative!
Pse i duam kaq shumë thjerrëzat në dietën tonë?
Brokoli, një perim sa i ushqyeshëm e plot me vlera, aq edhe me aftësi të larta kurative!
Pse i duam kaq shumë thjerrëzat në dietën tonë?