Blog

NO SHADES OF GREY!

Të thinjurit përcaktohet nga faktorë gjenetikë, ambjentalë, nga stresi si dhe nga një dietë e varfër.

Folikujt e humbasin aftësinë e tyre për të prodhur melaninën (pigmentin që u jep ngjyrë flokëve tanë) e për pasojë bëhen gri. frown

Po cfarë të kuptojmë me një dietë e varfër? Si ta kuptojmë nëse e kemi pasuruar mjaftueshëm dietën tonë të përditshme?

Më poshtë po listojmë disa këshilla:

  1. Konsumoni 2 racione fruta në ditë (mundësisht të 2 ngjyrave të ndryshme- kështu marrim 2 lloje të ndryshme antioksidantësh).
  2. Konsumoni 3 - 5 racione perimesh ose sallate (1 porcion është afro 1 kupë 125 g), edhe këto të ngjyrave të ndryshme.
  3. Konsumoni gjithmonë pak vaj ulliri me sallatën ose perimet tuaja për të përthithur vitaminat e mineralet.
  4. Përdorni deri ne 1 luge caji me kripë në ditë.
  5. Pini mbi 1.5 litër ujë në ditë.
  6. Konsumoni proteina cdo ditë! Qoftë me origjinë nga veza, mishi, peshku ose legumet.

Celësi për të luftuar Hijet e Greit është një formule mjaft komplekse në qëndër të së cilës qëndrojnë antioksidantët!

Ndiqni këshillat më sipër dhe do e luftoni ose minimizoni këtë proces .

Related Posts

Brokoli, një perim sa i ushqyeshëm e plot me vlera, aq edhe me aftësi të larta kurative!
Pse i duam kaq shumë thjerrëzat në dietën tonë?
Brokoli, një perim sa i ushqyeshëm e plot me vlera, aq edhe me aftësi të larta kurative!
Pse i duam kaq shumë thjerrëzat në dietën tonë?
Popular Posts
Dieta trend e modes - KETOGJENIKE

Saturday, March 09, 2019

Ne zbulim te zorres sone - pjesa 1; Dr Matina Cobo

Saturday, March 28, 2020

NO SHADES OF GREY!

Saturday, March 23, 2019