Blog

Karkalecat

Nje nder frutat e detit me te ushqyeshme jane karkalecat!

Ne 100 g ato na sigurojne 24 g proteina, sasi mjaft e larte, ideale per cdo grupmoshe dhe popullate.

Na ofrojne 50% te sasise se rekomanduar ditore per SELENIUM, nje mineral thelbesor per te ulur inflamacionin dhe per te mbrojtur zemren nga cdo semundje.

Gjithashtu kane 25% te sasise se rekomanduar ditore per vitamine B12, 20% per hekur dhe 12% per fosfor.

Karkalecat jane burimi me i mire i jodit, esencial per funksionimin e gjendres tiroide dhe te trurit. Kane gjithashtu shume omega 3 & 6 si dhe nje sasi tejet te larte antioksidantesh OSTAKSANTIN, e pranishme sidomos te karkaleci i kuq.

 

Ne 100 g karkaleca ndodhet aferisht 189 mg kolesterol. Por mos u nxisni nga sasia e larte e tij, per ta evituar karkalecin nga regjimi juaj. Trupi e prodhon kolestolin ne melci. Ne rastet kur ne e marrim nga jashte (kolesteroli ekzogjen), trupi ndalon prodhimin e brendshem (endogjen), sepse e ka tashme gati nga ushqimi qe ne kemi konsumuar.

Bejeni kete frut deti pjese te perjaveshme te regjimit tuaj. Benefitet afatgjata te konsumit te karkalecit perfshijne rritjen e HDL kolesterolit (kolesterolit te mire), uljen e triglicerideve dhe balancimin e presioneve te gjakut.

Related Posts

Brokoli, një perim sa i ushqyeshëm e plot me vlera, aq edhe me aftësi të larta kurative!
Pse i duam kaq shumë thjerrëzat në dietën tonë?
Brokoli, një perim sa i ushqyeshëm e plot me vlera, aq edhe me aftësi të larta kurative!
Pse i duam kaq shumë thjerrëzat në dietën tonë?
Popular Posts
Dieta trend e modes - KETOGJENIKE

Saturday, March 09, 2019

Ne zbulim te zorres sone - pjesa 1; Dr Matina Cobo

Saturday, March 28, 2020

NO SHADES OF GREY!

Saturday, March 23, 2019